هتل های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما میهمانان تور کیش می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلهای تور کیش می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما مسافران تور کیش می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید. 

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیره کیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل تور کیش است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران تور کیش است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

_آریان_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: